הוסף לעגלה
0 מוצרים
סה"כ

HUAWEI

1. תמיכה טכנית ושירות לקוחות 03-5533300 | mobile.il@mail01.huawei.com

    עזרה בתפעול המכשיר, שאלות על תכונות, פונקציות וכו, פתיחת קריאות שירות, שירות לקוחות בירורי מעבדה

 2. למעבדת CPM יש לפנות אך ורק במידה ויש תיקון בתשלום, כלומר במקרים בהם המוצר לאחר תום תקופת האחריות טל. 03-7183700

3. קישור לבדיקת תקופת האחריות ע"פ מספר סריאלי: https://consumer.huawei.com/il/support/warranty-query/

 

מעבדת שירות מרכזית – סי.פי.אם שירותי מחשוב

החל מה-19.12.2021 המעבדה עוברת לרחוב בזל 16 פתח תקווה  טל. 03-7183700

לפרטים על נקודות איסוף לחץ כאן 

שרות לקוחות ושרות טכני למוצרי HUAWEI

חברת HUAWEI מעמידה לרשות לקוחותיה מרכז תמיכה טלפוני אשר מטרתו לסייע לך בכל בעיית חומרה או התקן חומרה במחשב הנייד, וכן מרכז שרות לקוחות לברורים ושאלות בנוגע לתקופת האחריות וסטאטוס תיקון במעבדת השרות.
בכל מקרה של תקלה במוצר אנו ממליצים לפנות תחילה לתמיכה הטלפונית לקבלת סיוע ראשוני. 
במקרה בו לא ניתן יהיה לפתור את התקלה ואובחן כי מדובר בתקלת חומרה, יפנה אותך נציג התמיכה אל נקודת האיסוף הקרובה למקום מגוריך.

א.תקופת האחריות למחשבים ניידים: 

משך תקופת האחריות למוצרי HUAWEI הינו לתקופה של 24 חודש (תקופת האחריות משתנה ע”פ הדגם וע”פ פרסומי HUAWEI בלבד), מיום הרכישה המקורית (מחשב חדש).
אחריות לסוללה תקפה למשך שנה בלבד לכל הדגמים 
במקרה בו לא ניתן יהיה לפתור את התקלה ואובחן כי מדובר בתקלת חומרה, יפנה אותך נציג התמיכה אל נקודת האיסוף הקרובה למקום מגוריך או יתאם איסוף לנייד.
.
בכל מקרה תנאי האחריות הינם בהתאם לנהלי היצרן בלבד

 

ב.תקופת האחריות לטאבלטים ואוזניות, צמידי כושר ושעונים חכמים HUAWEI

משך תקופת האחריות ל-12 חודשי, מיום הרכישה לפי החשבונית. השירות יתקבל באמצעות המעבדה המרכזית ונקודות איסוף הרשומות מעלה, לאחר פתיחת קריאת שירות.

במקרה בו לא ניתן יהיה לפתור את התקלה ואובחן כי מדובר בתקלת חומרה, יפנה אותך נציג התמיכה אל נקודת האיסוף הקרובה למקום מגוריך לפי הרשימה לעיל.

בכל מקרה תנאי האחריות הינם בהתאם לנהלי היצרן בלבד

 

משווק יקר,
על מנת לצפות במבצעי אמטל עליך להתחבר עם שם משתמש וססמא.