בדיקת תוקף אחריות
 
 
 
  • נייד אולטראבוק אינטלגנטי בעל מגוון מצבי עבודה מתאים את עצמו אליך! קל ודק במיוחד , עכשיו במלאי במגוון גדלים! 
     
 
 

צור קשר

 
 
 
 אמטל מחשבים בע"מ
  
משרדי החברה
רחוב החרש 34 א.ת נווה נאמן ב' , הוד השרון
טל. 09-9607000 פקס. 09-9569565
 
מחסני אמטל באוריין מרלו"ג לב הארץ
לקבלת מידע לגבי אספקות בלבדניתן ליצור קשר עם מרכז שירות אוריין, יש להצטייד במס' חשבונית/תעודת משלוח.
מוקד שירות לקוחות אוריין: טל. 073-2882618
ההפצה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00, לחצו לקבלת תדירות הפצה בכל איזורי הארץ.
כתובת מרלו”ג אוריין: לב הארץ, פארק ראש העין.

 

 
 

 

משפחת מוצרים

 אחריות

 סוג השירות

מעבדת  שרות 

 הערות

 DOA

 טלוויזיות  MAG

שלוש שנים אחריות מלאה, מהשנה השניה עלות ביקור טכנאי 199 ₪.

שירות בית לקוח-יתוקן בתוך 3 ימי עסקים. במקרה שלא ניתן לתקן בבית הלקוח, תלקח הטלוויזיה למעבדת שירות ותוחזר תוך 7 ימי עסקים.

טלויזיות שנרכשו עד ה-31.1.16 יתוקנו במעבדות רטפון 08-9777260

טלויזיות שנרכשו החל מ-1.2.16 יתוקנו בסרבפרו 03-5598555 או *9770 


מוצרים שאינם במסגרת אחריות, ניתן לתקן במעבדה בתשלום.

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר(אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים.

 מסכים

שלוש שנות אחריות מלאה, שירות שליחים

שירות החלפת מוצר תקול במוצר חליפי מאותו סוג ובעל איכות זהה או איסוף תיקון והחזרה על פי שיקול דעתה של מעבדת השירות.
לקוח אשר מעדיף לשמור על המוצר המקורי אשר ברשותו, יתואם עימו איסוף לתיקון במעבדה.
תיקון יבוצע תוך 7 ימי עסקים ממועד איסוף המוצר.


סרבפרו 03-5598555 או *9770

המוצר יושב מתיקון תוך 14 ימי עסקים ממסירתו.
מוצרים שאינם במסגרת אחריות ניתן לתקן בתשלום.

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים.

 MAGPAD,  HELIOS SMARTPHONE

שנה אחריות

שירות איסוף והחזרה למעבדה- תיקון תוך 7 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה המרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף

 סלדון *2170

המוצר יושב מתיקון תוך 14 ימי עסקים ממסירתו. מוצרים שאינם במסגרת אחריות ניתן לתקן במעבדות סלדון.

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים.

ניידי  LENOVO IDEAPAD

ודגמי B

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות שליחים למעבדות  CMP
שירות מעבדה- תיקון תוך 14
ימי עסקים
ממועד מסירת המוצר במעבדה  המרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף
.

 CPM  

 1809-258-990 

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות הדילר
ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעבדות CMP.

החלפה ע"י אמטל לאחר אישור לנובו

 ניידי  LENOVO THINKPAD

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות שליחים למעבדות IBM שירות המעבדה- תיקון תוך 14 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה מרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף.

 IBM 

*6557

03-9142800

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות הדילר
ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעדות IBM.

החלפה ע"י מעבדות  IBM

נייחים  LENOVO THINKCENTER

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות שליחים למעבדות IBM שירות המעבדה-
תיקון תוך 14 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה מרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף.

 IBM 
*6557

03-9142800

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות הדילר
ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעדות IBM.

החלפה ע"י מעבדות  IBM

אביזרי  LENOVO

בין חצי שנה לשנה עפ"י סוג המוצר.

החלפת המוצר במעבדות  IBM יעשה ע"י הלקוח ישירות.

 IBM

  03-5313900

 

 החלפה ע"י מעבדות  IBM

הרחבת אחריות LENOVO

הרחבת אחריות LENOVO

ניתן להרחיב אחריות לשירות בית לקוח עד 60 ממועד הרכישה. באחריות הדילר/ לקוח לבצע אקטיבציה לאחריות.

 

 

 

ניידי  FUJITSU

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

פתיחת תקלה במרכז שירות פוג'יסטו ע"י הלקוח. שירות שליחים- יתוקן בתוך 7 ימי עסקים ויוחזר תוך 14 ימי עסקים.

טלדור

03-7217940

 

החלפת מוצר באישור מרכז שירות פוג'יטסו.

נייחים  FUJITSU

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות בית לקוח- פתיחת תקלה במרכז שירות פוג'יטסו ע"י הלקוח.  יתוקן בתוך 7 ימי עסקים. במקרה שלא ניתן לתקן בבית לקוח, ילקח המוצר למעבדת שירות ויוחזר תקין תוך 14 ימי עסקים.

טלדור

03-7217940

 

החלפת מוצר באישור מרכז שירות פוג'יטסו.

ניידי TOSHIBA 

שנתיים אחריות 

פתיחת תקלה במרכז שירות CPM ע"י הלקוח. שירות שליחים- יתוקן בתוך 7 ימי עסקים ויוחזר בתוך 14 ימי עסקים.

CPMמספר ישיר למשווקים:

03-7410410

 

החלפת מוצר ע"י CPM

MICROSOFT

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

החלפת מוצר באמצעות הדילר

 

 

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. מוצר חדש יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים. החלפה באמצעות הדילר.