שרות לקוחות טושיבה

 
 
 

סי.פי.אם שירותי מחשוב - דרך למנחם בגין 37, בית רובינשטיין , תל אביב קומת כניסה (מינוס 1)
תמיכה טכנית ושירות לקוחות: 03-7410410 
פנייה לפתיחת  קריאת שרות  :toshiba@cpm-israel.com

נקודות איסוף נוספות:
•פדקס: כנפי נשרים 22 , ירושלים
•יו.פי.אס: בונה אליעזר 10, חיפה
•יו.פי.אס: דרך חברון 66 , באר שבע

 
שרות לקוחות ושרות טכני למחשבי טושיבה ניידים וטאבלטים
 
חברת טושיבה מעמידה לרשות לקוחותיה מרכז תמיכה טלפוני אשר מטרתו לסייע לך בכל בעיית חומרה או התקן
חומרה במחשב הנייד, וכן מרכז שרות לקוחות לברורים ושאלות בנוגע לתקופת האחריות וסטאטוס תיקון במעבדת השרות.
בכל מקרה של תקלה במוצר אנו ממליצים לפנות תחילה לתמיכה הטלפונית לקבלת סיוע ראשוני.
במקרה בו לא ניתן יהיה לפתור את התקלה ואובחן כי מדובר בתקלת חומרה, יפנה אותך נציג התמיכה
אל נקודת האיסוף הקרובה למקום מגוריך.
 
לנוחיותך מספר דרכים לקבלת שרות, תמיכה טכנית ובדיקת תוקף האחריות:
  • פניה למרכז מרכז שרות לקוחות טושיבה: 03-7410410 | פנייה לפתיחת קריאת שרות:toshiba@cpm-israel.com
  • בפניה טלפונית למנרכז השרות יש ללחוץ על הספרה 3 להגעה לנציג שירות
  • בדיקת תוקף אחריות באמצעות המספר הסידורי באתר האינטרנט http://aps2.toshiba-tro.de/unitdetails

רישום האחריות:
מיד לאחר רכישת המחשב ועם הפעלתו הראשונית, תידרש לבצע רישום מסודר של המחשב באמצעות תוכנה
אוטומטית העולה בעת הפעלת המחשב. הרישום מחייב חיבור לאינטרנט.
ניתן לבצע את הרישום גם באמצעות אתר טושיבה: https://www.toshiba.co.il/he/registration/
 

תקופת האחריות:

משך תקופת האחריות למוצרי טושיבה הינו לתקופה של 24 חודש (תקופת האחריות משתנה ע”פ הדגם וע”פ פרסומי חברת אמטל בלבד), מיום הרכישה המקורית (מחשב חדש) . אחריות לסוללה תקפה למשך שנה בלבד לכל הדגמים.
לחברת אמטל הזכות לדרוש הוכחת רכישה (חשבונית קנייה)המפרטת את מועד הרכישה, הדגם והמספר הסידורי של המוצר כאמצעי לבדיקת תקופת האחריות לגבי המוצר. האחריות על פי מסמך זה, תינתן רק למוצרים שנמכרו ע”י אמטל היבואן הרישמי של חברת טושיבה העולמית.

ניתן לבדוק את תום תקופת האחריות באמצעות המספר הסידורי, דרך אתר האינטרנט
http://aps2.toshiba-tro.de/unitdetails או בשיחת טלפוןלאחד ממרכזי השירות

* בכל מקרה תנאי האחריות הינם בהתאם לנהלי היצרן בלבד