הוסף לעגלה
0 מוצרים
סה"כ

משפחת מוצרים

 אחריות

 סוג השירות

מעבדת  שרות 

 הערות

 DOA

 טלוויזיות  MAG

שלוש שנים אחריות מלאה, מהשנה השניה עלות ביקור טכנאי 199 ₪

 

 שירות בית לקוח-יתוקן בתוך 3 ימי עסקים.
 במקרה שלא ניתן לתקן בבית הלקוח, תלקח
 הטלוויזיה למעבדת שירות ותוחזר תוך 7 ימי עסקים

א.ד.י. סנטרה בע"מ.

רחוב היצירה 10 ( בנין מבנה ) כניסה א’ , קומה 1 , ביתן 136 ( מול אולמי ליאונרדו)רמלה

 מוצרים שאינם במסגרת אחריות,
 ניתן לתקן במעבדה בתשלום.

 מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד 
 רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה 
 מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. יסופק ללקוח
 בתוך 7 ימי עסקים.

 מסכים

 שלוש שנות אחריות מלאה, שירות החלפת 
 מוצר תקול במוצר חליפי מאותו סוג ואיכות 
 דומה או איסוף תיקוף והחזרה על שיקול
 המעבדה למעבדה.

 שירות איסוף והחזרה מבית לקוח למעבדת סרב פרו 
 תיקון תוך 7 ימי עסקים ממועד או מתום 10 ימי 
 עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף

 מעבדות סרבפרו      03-5598555 / *9770 

 המוצר יושב מתיקון תוך 14 ימי עסקים
 ממסירתו מוצרים שאינם במסגרת
 אחריות ניתן לתקן בתשלום.

 מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד
 רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה 
 מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. יסופק ללקוח
 בתוך 7 ימי עסקים.

ניידי  LENOVO IDEAPAD

  1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

נקודות איסוף למעבדות  CPM
שירות מעבדה- תיקון תוך 14 ימי עסקים 
ממועד מסירת המוצר במעבדה המרכזית או מתום
10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף-  באחריות היצרן

 CPM  
 1809-258-990 

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות המשווק ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעבדות CMP.

החלפה ע"י אמטל לאחר אישור לנובו

 ניידי  LENOVO THINKPAD

 1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות שליחים למעבדותIBM שירות המעבדה- תיקון תוך 14 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה מרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף – באחריות היצרן

 IBM 
*6557
03-9142800

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות המשווק ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעדות IBM.

החלפה ע"י מעבדות  IBM

נייחים  LENOVO THINKCENTER

 1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות שליחים למעבדותIBM  שירות המעבדה-
תיקון תוך 14 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה מרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף- באחריות היצרן

 IBM 
*6557

03-9142800

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות המשווק ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעדות IBM.

החלפה ע"י מעבדות  IBM

אביזרי  LENOVO

בין חצי שנה לשנה עפ"י סוג המוצר

החלפת המוצר במעבדות IBM ע"י הלקוח ישירות – באחריות היצרן

 IBM
  03-5313900

 

 החלפה ע"י מעבדות  IBM

הרחבת אחריות   LENOVO

הרחבת אחריות LENOVO

ניתן להרחיב אחריות לשירות בית לקוח עד 60 ממועד הרכישה. באחריות המשווק/ לקוח לבצע אקטיבציה לאחריות.

 

 

 

ניידי  Toshiba

שנתיים אחריות

פתיחת תקלה במרכז שירות CPM ע"י הלקוח. שירות שליחים- יתוקן בתוך 7 ימי עסקים ויוחזר תוך 14 ימי עסקים – באחריות יצרן

CPM
03-7410410

 

החלפת מוצר ע"י CPM

Microsoft

 1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

החלפת מוצר באמצעות המשווק 

 

 

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. מוצר חדש יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים. החלפה באמצעות הדילר

 D-LINK 

שנתיים אחריות, מתגים מנוהלים אחריות לכל החיים 

פתיחת תקלה במרכז שירות D-LINK , תמיכה טכנית טלפונית  

D-LINK
072-2575555
073-7962797
Suppot@dlink.co.il

 

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. מוצר חדש יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים. החלפה באמצעות הדילר

סמסונג  סלולאר SSD

אחריות יצרן שנה ראשונה בלבד  מערך שירות נרחב בפריסה ארציתבדיקות איכות למכשירים, 
עדכוני גרסאות אוטומטיים ישירות למכשירך (FOTA), שירות תיקונים בסניפים ע"י צוות טכנאים העומד בסטנדרטיים הבינלאומיים של סמסונג וחלפים מקוריים של סמסונג בלבד.

מוקד שירות לקוחות *6963
מוקד סאני 360 *3606

החל מה- 03.01.2016 תינתן ללקוחות אחריות יצרן בשנה הראשונה בלבד . כלומר , האחריות המוגבלת הנוספת בשנה השנייה מבוטלת . מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. מוצר חדש יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים. החלפה באמצעות מוקדי שירות סמסונג בלבד.

סמסונג מסכים

אחריות יצרן שנה ראשונה בלבד  

 להתקנה/ תקלה צור קשר עם שירות Electronics pro  טל.*5000000

מוקד תאומים זמין ונגיש מספק מענה מהיר לשאלות בתחומים: 
תאום טכנאי לבית לצורך הדרכה, התקנה, חיבורים או תיקון, בירורים בנושא תיקוני מוצר והתקנות.
 

SONY PS

אחריות יצרן שנה ראשונה בלבד  

ישפאר מוצרי צריכה בע"מ 
טלפון: 09-9711700 ,
דוא"ל: msherut14@isfar.co.il

 

   מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. מוצר חדש יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים. החלפה באמצעות הדילר
מוצרי CISCO SMB       תמיכה טלפונית למוצרי SMB 
1-800-233-301
 

משווק יקר,
על מנת לצפות במבצעי אמטל עליך להתחבר עם שם משתמש וססמא.