בדיקת תוקף אחריות
 
 
 
  • נייד אולטראבוק אינטלגנטי בעל מגוון מצבי עבודה מתאים את עצמו אליך! קל ודק במיוחד , עכשיו במלאי במגוון גדלים! 
     
 
 

שרות לקוחות

 
 
 

משפחת מוצרים

 אחריות

 סוג השירות

מעבדת  שרות 

 הערות

 DOA

 טלוויזיות  MAG

שלוש שנים אחריות מלאה ,מהשנה השניה עלות ביקור טכנאי 199 ₪

.

שירות בית לקוח-יתוקן בתוך 3 ימי עסקים. במקרה שלא ניתן לתקן בבית הלקוח, תלקח הטלוויזיה למעבדת שירות ותוחזר תוך 7 ימי עסקים.

שירות ואחריות למוצרים שנקנו עד ה-31.1.16 מעבדות רטפון 089777260
מוצרים שנקנו לאחר ה-1.2.16 שירות סרבפרו 035598555


מוצרים שאינם במסגרת אחריות, ניתן לתקן במעבדה בתשלום.

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר(אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים.

 מסכים

שלוש שנות אחריות מלאה, שירות החלפת מותר תקול במוצר חליפי מאותו סוג ואיכות דומה או איסוף תיקוף והחזרה על שיקול המעבדה למעבדה.

שירות איסוף והחזרה מבית לקוח למעבדת רטפון
תיקון תוך 7 ימי עסקים ממועד או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף

מעבדות סרבפרו 
   03-5598555

המוצר יושב מתיקון תוך 14 ימי עסקים ממסירתו.
מוצרים שאינם במסגרת אחריות ניתן לתקן בתשלום.

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים.

 MAGPAD,  HELIOS SMARTPHONE

שנה אחריות

שירות איסוף והחזרה למעבדה- תיקון תוך 7 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה המרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף

פלאפון 2170*
1-800-050-199

המוצר יושב מתיקון תוך 14 ימי עסקים ממסירתו. מוצרים שאינם במסגרת אחריות ניתן לתקן במעבדות סלדון.

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים.

ניידי  LENOVO IDEAPAD

ודגמי B

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות שליחים למעבדות  CMP
שירות מעבדה- תיקון תוך 14
ימי עסקים
ממועד מסירת המוצר במעבדה  המרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף - 
 באחריות היצרן

 CPM  
 1809-258-990 

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות הדילר
ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעבדות CMP.

החלפה ע"י אמטל לאחר אישור לנובו

 ניידי  LENOVO THINKPAD

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות שליחים למעבדות IBM שירות המעבדה- תיקון תוך 14 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה מרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף - באחריות היצרן

 IBM 
*6557
03-9142800

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות הדילר
ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעדות IBM.

החלפה ע"י מעבדות  IBM

נייחים  LENOVO THINKCENTER

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

שירות שליחים למעבדות IBM שירות המעבדה-
תיקון תוך 14 ימי עסקים ממועד מסירת המוצר במעבדה מרכזית או מתום 10 ימי עסקים ממסירת המוצר לנקודת האיסוף- באחריות היצרן

 IBM 
*6557

03-9142800

ניתן להרחיב אחריות בתשלום. במסגרת 14 ימים ראשונים באחריות הדילר
ו/או הלקוח הסופי לפתוח קריאה במעדות IBM.

החלפה ע"י מעבדות  IBM

אביזרי  LENOVO

בין חצי שנה לשנה עפ"י סוג המוצר.

החלפת המוצר במעבדות  IBM יעשה ע"י הלקוח ישירות - באחריות היצרן

 IBM
  03-5313900

 

 החלפה ע"י מעבדות  IBM

הרחבת אחריות   LENOVO

הרחבת אחריות LENOVO

ניתן להרחיב אחריות לשירות בית לקוח עד 60 ממועד הרכישה. באחריות הדילר/ לקוח לבצע אקטיבציה לאחריות.

 

 

 

ניידי  Toshiba

שנתיים אחריות

פתיחת תקלה במרכז שירות CPM ע"י הלקוח. שירות שליחים- יתוקן בתוך 7 ימי עסקים ויוחזר תוך 14 ימי עסקים - באחריות יצרן

CPM
03-7410410

 

החלפת מוצר ע"י CPM

Microsoft

1-3שנים בהתאם לסוג המוצר

החלפת מוצר באמצעות המשווק 


 

.מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. מוצר חדש יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים. החלפה באמצעות הדילר

 D-LINK 

שנתיים אחריות , מתגים מנוהלים אחריות לכל החיים 

פתיחת תקלה במרכז שירות D-LINK , תמיכה טכנית טלפונית  

D-LINK
072-2575555
073-7962797
Suppot@dlink.co.il

 

מוצר שהתגלתה בו תקלה בתוך 14 ימי עסקים ממועד רכישת המוצר (אך ורק כנגד הצגת חשבונית קנייה באריזה מקורית וללא נזק פיזי) יוחלף למוצר חדש. מוצר חדש יסופק ללקוח בתוך 7 ימי עסקים. החלפה באמצעות הדילר